Autoralli MM-sarjas toimub algavast hooajast suur muutus, kui kaob alates 2022 aastast kasutuses olnud hübriidtehnoloogia. Otsus selle eemaldamiseks tehti eelmise hooaja lõpus, eesmärgiga vähendada kulusid. Samas toob see kaasa ka vastakaid tundeid.
Hübriidtehnoloogia kadumisega kaotavad autod osa võimsusest, kuid muutuvad samal ajal kergemaks. See muudatus pole aga paljudele sõitjatele meeltmööda.
“Sellist sõitjat pole maailmas olemas, kes ütleks, et tahab aeglasemat autot,” ütles Neuville intervjuus portaalile Rallit.fi. “On täiesti selge, et autod muutuvad järgmisel hooajal aeglasemaks.”
Neuville’i hinnangul võib pealtvaatajatele see jääda märkamatuks kuid sõitjana on muudatusi selgelt tunda. “Ma ei usu, et välisel vaatlusel midagi väga muutuks, kuid sõitjatele on erinevus selgelt tajutav. Samas harjume sellega kiiresti. Töö jääb ikka samaks – peame olema nii kiired kui võimalik,” lisas Neuville.
Neuville, kes on oma pika karjääri jooksul sõitnud mitme erineva ajajärgu ralliautoga, näeb olukorda aga ka laiemas perspektiivis. “Olen väga tänulik, et sain sõita ehk kõige kiiremate WRC-autodega, mida Rally1-ajastu on pakkunud. Nüüd algab taas uus ajajärk, millega peame kohanema,” sõnas belglane.

Kuigi muudatuste eesmärk on muuta ralli taskukohasemaks ja jätkusuutlikumaks, peavad sõitjad ja meeskonnad leidma viise, kuidas uutes oludes maksimaalseid tulemusi saavutada. Neuville’i sõnul pole muud teha, kui uue olukorraga leppida ja edasi töötada.
[the_ad id=”112429″]