Ralli MM-sarja ametlik kütuse tootja ja -tarnija, Saksamaa ettevõte P1 Fuels, on sattunud suurtesse finantsraskustesse ning on maksejõuetu, vahendab Iltalehti.
Viimastel aastatel on MM-sari olnud keerulises olukorras – uued autotootjad ei ole sarjaga liitunud ning hiljuti loobuti hübriidtehnoloogiast ja vahetati rehvitarnijat.
Nüüd tabas aga sarja uus probleem, sest senine ametlik kütusetarnija P1 Fuels ei suutnud tasuda tollimakse Keenia ralliks vajaliku kütuse eest.
Et vältida Safari ralli ärajäämist, sekkus olukorda Rahvusvaheline Autoliit (FIA), mis tasus ettevõtte eest vajaliku summa.
Saksamaa portaal gt-place.com märgib, et lähinädalatel võib selguda, kas ettevõte läheb pankrotti või leiab täiendavat rahastust. Hetkel ei paista olukord paljulubav.
Selge on aga see, et autoralli MM-sari lõpetab koostöö Saksamaa kütusetootjaga. Iltalehti andmetel saab uueks ametlikuks kütusetarnijaks Saudi Araabia naftahiid Aramco ning ka edaspidi kasutatakse võistlustel ainult sünteetilist kütust.
P1 Fuelsi probleemid ei piirdu ainult MM-sarjaga – ettevõttega lõpetas koostöö ka Saksamaa DTM-sari, mis on samuti üleminekul uuele tarnijale.
[the_ad id=”125368″]
Safari ralli Keenias toimub 20.–23. märtsil, millele järgneb aprilli lõpus sõidetav Kanaari saarte ralli, kus kütusetarnijana võib juba tegutseda Aramco.
Allikad: Iltalehti, SportMotores, gt-place.com